-
Portal klienta
Elektroniczna obsługa zawartych umów. Nowoczesne rozwiązanie, które pozwala w łatwy sposób dosłownie z każdego miejsca i o każdej porze kontrolować płatności, składać wnioski, zmieniać wysokość rat czy zgłaszać reklamacje. To wszystku umożliwia Portal Klienta.
-
Centrum likwidacji szkód
Kompleksowa likwidacja szkód w pełnym zakresie we wskazanym autoryzowanym serwisie, bezgotówkowa naprawa samochodu oraz samochód zastępczy. Zadzwoń: 71 769 31 31 lub 801 404 444. Czynne od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
-
e-Faktura
Faktura elektroniczna jest to szybka i nowoczesna forma faktury. Na jej wygodne pobranie pozwala Portal Klienta, który gwarantuje dostęp do dokumentów przez 24H i 7 dni w tygodniu z dowolnego miejsca.
-
Karta paliwowa
Umożliwia bezgotówkowe rozliczenie zakupu paliwa na stacjach ORLEN i BLISKA oznaczonych logo FLOTA. Ułatwiają zarządzanie taborem samochodowym i kontrole wydatków paliwowych. Właściciel pojazdów otrzymuje jedną fakturę w miesiącu z odroczonym terminem płatności za paliwo dla danego pojazdu – do 48 dni bez żadnych odsetek.
-
Reklamacje
Można złożyć osobiście w każdej jednostce CA EFL SA, listownie tradycyjną pocztą na adres pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław, mailowo na adres: reklamacje@nullefl.com.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: 71 769 31 99 lub przez Portal Klienta.