• Obsługa umowy

    Obsługa umowy

    Informacje dotyczące obsługi klientów

    • faktura
    • harmonogram
    • zmiany w umowie
    • zakończenie umowy
    • dokumenty i oświadczenia
    • tabela opłat i prowizji

  • Portal klienta

    Portal klienta

    Elektroniczna obsługa zawartych umów. Nowoczesne rozwiązanie, które pozwala w łatwy sposób dosłownie z każdego miejsca i o każdej porze kontrolować płatności, składać wnioski, zmieniać wysokość rat czy zgłaszać reklamacje. To wszystku umożliwia Portal Klienta.

  • Centrum likwidacji szkód

    Centrum likwidacji szkód

    Kompleksowa likwidacja szkód w pełnym zakresie we wskazanym autoryzowanym serwisie, bezgotówkowa naprawa samochodu oraz samochód zastępczy. Zadzwoń: 71 769 31 31 lub 801 404 444. Czynne od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

  • e-Faktura

    e-Faktura

    Faktura elektroniczna jest to szybka i nowoczesna forma faktury. Na jej wygodne pobranie pozwala Portal Klienta, który gwarantuje dostęp do dokumentów przez 24H i 7 dni w tygodniu z dowolnego miejsca.

  • Karta paliwowa

    Karta paliwowa

    Umożliwia bezgotówkowe rozliczenie zakupu paliwa na stacjach ORLEN i BLISKA oznaczonych logo FLOTA. Ułatwiają zarządzanie taborem samochodowym i kontrole wydatków paliwowych. Właściciel pojazdów otrzymuje jedną fakturę w miesiącu z odroczonym terminem płatności za paliwo dla danego pojazdu – do 48 dni bez żadnych odsetek.

  • Reklamacje

    Reklamacje

    Można złożyć osobiście w każdej jednostce CA EFL SA, listownie tradycyjną pocztą na adres pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław,  mailowo  na adres: reklamacje@nullefl.com.pl,  telefonicznie pod numerem telefonu: 71 769 31 99 lub przez Portal Klienta.